Vi har 2 badeværelser og et bryggers med gulvvarme (termostat).
I køkkenet har vi 1 radiator.
I stuen har vi 2 radiatorer.
I gangen har vi en radiatorer
I billiardstuen har vi 1 radiator.
På 1. sal har vi 3 værelser med 3 radiatorer.
D.v.s vi har 8 termostater sat til radiatorer og 3 sat til gulvvarme.
Billiardstuen bruger vi 1 - 2 gange om måneden, så den skal vel blot holdes på 17 grader og skrues op til 21, når vi skal bruge den.
Fra 08:00 - 15:30 er der typisk ingen hjemme, og der kan vi vel med fordel sænke
temperaturen 1 grad.
Fra 24:00 - 06:00 bruger vi ikke etagen nedenunder, og kan vel med fordel sænke temperaturen 1 grad?
Hver anden weekend og hver torsdag bliver det ene værelse ovenpå ikke brugt, så der kan vi sænke temperaturen 1 -2 grader?
De to andre værelser bliver kun brugt fra 21:00 til 06:00, så uden for det tidsrum kan vi godt sænke temperaturen 1 grad?
Hvilket produkt vil i anbefale til at lave denne opbygning? Generelt vil jeg gerne lave en konstruktion, så de steder vi ikke bruger, sænkes temperaturen - eller rettere sagt den hæves, når vi skal bruge rummet. Giver det overhovedet mening, og hvor meget kan der i realiteten spares?