Hej
Jeg er ny herinde og har et spørgsmål ang om nedenstående er opfundet og hvis ikke, så hvorfor ikke:
Findes der ikke en brændeovn hvor man putter brænde ind fra bagsiden?
Jeg tænker på at bagsiden eks er i udhuset, fyrrummet (hvor pillefyret evt står). På den måde undgår man eks at male stuen/hele huset hvert 3-4. år (som min 70årige mor pt er i gang med) pga røg.
Jeg har set /ovne/indbygningsovne med glas/glaslåge på 2-3 sider, men ikke som jeg har beskrevet ovenstående.
Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre, men kan så bare ikke forstå jeg ikke kan finde en sådan
Kim