Containerhus - som på billede.

Hej Folkens

jeg er ved at købe en grund og ønsker at få bygget følgende container hus på den:

http://88designbox.com/home-design/...-1209.html

Nogen der kan anbefale en god tømrer/håndværker som kan hjælpe mig videre i processen? 

Og måske nogle håndværkere, der vil komme med et bud på, hvad materialerne til et sådant hus vil koste?

Jeg har naturligvis sat en del penge af til projektet og forventer selvfølgelig ikke det kan laves et par hundrede tusinde. Kvalitet koster selvfølgelig.


Det skal siges at jeg bor i Aarhus og byggeriet bliver på djursland. Jeg forventer at det mest af konstruktionen laves i en hal et sted, og det så samles på grunden efterfølgende.





Hej Folkens jeg er ved at købe en grund og ønsker... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Rasmus,

Jeg er selv igang med at designe et total energineutralt container hus.

Jeg er selv meget handy og regner med at lave alt selv. 

Har du stødt på gode svar ang Brandregler, forsikring og evt kommuners politik om sådan huse?

Skriv endelig privat til mig hvis du vil se mine ideer (drivhus, aquaponics, rocketstove m vand/gulvvarme, raspberry pi, solceller, vandopsamling)

Mega fedt at du vil have sådan et hus!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
DanielE skrev den 26-05-2018 11:23:24

Hej Rasmus,

Jeg er selv igang med at designe et total energineutralt container hus.

Jeg er selv meget handy og regner med at lave alt selv. 

Har du stødt på gode svar ang Brandregler, forsikring og evt kommuners politik om sådan huse?

Skriv endelig privat til mig hvis du vil se mine ideer (drivhus, aquaponics, rocketstove m vand/gulvvarme, raspberry pi, solceller, vandopsamling)

Mega fedt at du vil have sådan et hus!

 Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre mere Daniel har sendt en besked til dig

Hej  
Hvor er det spændende med dit byggeri. Nu er det nogle år siden du lavede opslaget. Hvordan er det gået med dit byggeri?
Venligst
Angelina
Hejsa,
Spændende ide/projekt. Jeg vil også gerne høre mere.
Dbh Jimmy
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis