Samling af Charbroil grill

Jeg har købt en Charbroil grill med 3 brændere og en side brænder.

Da jeg samlede den, fik jeg nedenstående "propper" i overskud.

Idet jeg har 4 (3 + 1) brændere, så tænker jeg, at det er her, jeg mangler at montere noget korrekt.

Er der en som kan give et hint ?

Det skal lige siges at grillen virker fint uden.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmm, kender overhovedet ikke noget til nævnte grill.

Nu oplyser du ikke noget om størrelsen på propperne/dupperne. Men jeg tænker mere på om de ikke skal bruges som beskyttelses dupper under nogle ben eller en plade? Under alle omstændigheder skal der være fire huller du skal putte dem i, hvis de ikke er en fejlleverance med grillen.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Da du samlede den, brugte du da ikke en medfølgende vejledning, som også viser alle dippedutterne?

Der fulgte samlevejledning med min Charbroil grill, hvor man slaviske kunne se, hvornår og hvor alle de forskellige dele skulle monteres.


Kurt B. Andersen

Samlevejledning er kun for tøsedrenge   


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

De var ikke vist i brugsvejleden og på youtube har jeg heller ikke set nogen montere dem.

De bruges til at skrue håndtaget fast på lågen, men det regner jeg med at du fandt ud af
Annonce

Tak CFN

Nu er de monteret

Kunne det ikke være at de skal bruges til at hænge grill redskaberne på. Jeg har selv en charbroil grill med 3 brændere som jeg har haft i nogle år, der var ikke de duppeditter du viser, men jeg drejede selv nogle tilsvarende i aluminium til at hænge redskaber på for det savnede jeg.


VH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis