Lampe lyser konstant

Hej. Jeg er ved at hænge en lampe op, når tilslutter den, lyser den konstant. Og når jeg prøver at slukke på kontakten, blinker den et splitsekund, og lyser igen konstant... nogen der kan hjælpe?

Hej. Jeg er ved at hænge en lampe op, når... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg syntes at sort ved brun og grå ved sort er meget tyndere end de andre ledninger , 

Vi må gå ud fra at det er en A korespondance da der ingen stikkontakter er monteret nedeunder afbryderne. og hvis der kun er et lampe udtag så burde der kun være en lampeledning i udtaget,


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Karl Smart: Gør det nu ikke mere indviklet. Det er B korrespondance, der er fase på i begge afbrydere. Og i den ene tydelig sløjfet videre. Når nu ledninger ser tyndere ud er det de moderne kabler der er brugt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Elmani

Hold da op , hvordan kan du se at det er en fase og ikke en lampeledning , i den afbryder på billede 1 , pudsigt nok er det kun 2 ledninger det ligner 0,75m2 ledninger. og som er ført ud i toppen af lampeudtaget.



Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Jeg ser en blå - brun - grå - og sort der er lidt tynd. Den gul grønne er svært at skelne.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ud fra det jeg kan se på dine afbrydere, ville jeg da mene at grå og den sorte med hvid stribe er tændledninger? Så du putter grå og sort/hvid i M1 og begge sort i M2.. Derefter tilslutter du lampen i M1 og der burde være lys og sluk ved afbryderne..


Altså du bytter bare den grå ledning ud med den HELT SORTE i M1.. Så burde det virke.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis