Hej
Er der nogle der ved hvad det koster at få skiftet det gamle (direkte) fjernvarmeanlæg ud hvor der sidder en meget gammel stor rund varmvandsbeholder der hænger oppe ved loftet alle gamle rør skal væk det gør vvs, og der skal nye til rør ca 10 meter, og en unit Termix vmdt hvor der nok skal en pumpe med til,da der også skal lægges slanger til gulvvarme 12 m2 .
og så skal der skiftes lidt vandrør ca 10 meter + der skal skiftes et gammelt støbejerns afløb, ud til et af plasticrør med gulvrist
og så skal der lige til sidst føres et nyt rør ud og samles udenfor soklen (indgangsvandet)
er der nogle der ved ca hvad kan det koste, både legalt og uden regning
Ps laver selv alt grave arbejde
Zitta