Støbning af badeværelsesgulv med eller uden slidlag

Hej alle

Jeg er ved at lave et nyt bade værelse i vores hus fra 51. der har før været et værelse på 7 kvm som nu bliver badeværelse. 

status pt.

Der er fjernet gulv/bjælker eftermuret huller, lag ny kloak og fyldt,stampet,jævnet sand. trukket koldvand pexrør

Så skal der lægges 2x 150 flamingo og afstandsskinner, rionet, gulvvarme, og beton regner med 10 cm?

jeg regner med at udparre til brusekabinen og støbe den efterfølgende for at få korrekt fald, men skal man regne med et klaplag/slidlag oven på den første betonstøbning i selve rummet eller kan man pudse betonlaget tilstrækkeligt jævnt til at ligge fliser ovenpå?? gør man det?? regner med at blande beton selv med støbemix og basis Aalborg 1:5-7 stykker. 

Vh 

Kaselvvilselv


1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Støb det af 1 eller 2 gange, det bestemmer du selv. Jeg havde støbt det hele på en gang men hvis du bedre kan styre det af 2 gange så er det fint.  Men brug lidt penge på et linie/unidrain. Jeg har indført en post i priserne hvor vi har et tillæg på 650,- ex moms på fliserne hvis der er valgt 15x15 afløb i bruseren. Kvaliteten både syns og håndværksmæssigt bliver bare et par niveauer højere med linie afløb. 


km
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis