ruko code handel 8810 låst ude hvad gør jeg

Hej jeg har et problem med mit code handel dør greb 8810,8811,8812, det er gået i baglås med døren lukket og det skal skrues af fra den anden side. Hvad gør jeg lige uden at skulle smadre døren og håndtaget, men er det døren eller håndtaget så ryger håndtaget sku.

På forhånd tak


 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

har du prøvet at skifte batteri? kan være der ikke er strøm nok på

Har du tastet forkert kode 5 gange er håndtaget blokeret og rigtig kode skal tastes 2 gange for at hæve blokeringen.

https://shop.ruko.dk/da/ruko/beslag/ruko-code-handle-door-8810/8810-code-handle-door-for-modullås-936221-aap--24



 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Havde prøvet alt,  havde også fundet alt værktøjet frem, nu skulle det smadres, så kom min kone og trak i håndtaget og tastede koden ind så åbnede lortet, så røg batterierne ud så prøver at købe nogle nye. Men tak for hjælpen


 

Bare af nysgerrighed: hvor lang tid gik der fra problemet opstod til du havde fundet værktøjet?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ca 4 timer havde prøvet alt, der er jo sådan en sikkerhed på så når du har trykket koden for mange gange begynder den at bippe så er det låst i 3 min.    havde også prøvet master koden den blev bare afvist hver gang . havde også bat. ude flere gange det hjalp heller ikke.   Konen havde også prøvet mange gange, før til sidst hvor den gav sig.



 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis