Begge el Bagruder virker ikke Ramii 3 11-03-2018 18:41 Hej alle .. har en Peugeot 406 med 4 elruder .. de to bagerste er gået i stå, har tjekket sikringer osv.... ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere .. når jeg trykker på knappen så kommer der et kliklyd ind fra døren som om den ikke vil starte med at rulle vinduet ned ... hvad er der af muligheder ud over sikringer at tjekke .. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Bent Andersen 3006 11-03-2018 20:17 Lyder som defekte elektromotorer/gear til vinduet. Kan også være rudeføringer der har kilet sig fast. Du er nødt til at tage dørbeklædningen af og kigge.
Ramii Trådstarter 3 11-03-2018 21:10 Jeg har den af nu .. og motoren bliver varm når jeg bliver ved med at trykke på ned på rudeknappen .. hvordan kan man se om den har sat sig fast ?? jeg har prøvet og rykke i ruden den sidder godt fast og kan ikke rykke i den 1 millimeter
je_ns 13036 12-03-2018 07:07 Nu har der jo været frostvejr, og står bilen ude, kunne det jo være det hele var frossen sammen.Men det bliver vel tøvejr her de næste dage, så kan du jo da konstatere om det er det. Vi prøver igen, i morgen --
Ramii Trådstarter 3 12-03-2018 07:13 sådan så fik jeg dem fisket ,, det er sådan at de sad fast begge motor. sådan at den ikke kunne deje rundt. har sketmotoren ad og drejet den pr. omgang med min finger og smurt den alt med fedt veger og motoren :-) tak for hjælpen