Gulvvarme i beton

Hej 

Er igang med at renovere hus og støder på et gulv det består af gasbetonelementer.. der er krybekælder under ca 30 cm til fastbund... i krybekælder er der lecanødder og isolering, terrænbatts mener jeg. Jeg vil gerne etablere gulvvarme i beton... huset er fra 63 og er bygget op i vægelementer i gasbeton-hulrum - murstensvæg... problemet er at vægelementerne står på gulvet og når jeg fjerner gulvet så vil vægelemter svæve i det fri? Hvad hør jeg lige her? Er bange for at alle vægge skal pilles ned og nye sættes op efter støbning af gulv? Og så bliver det en dyr omgang??? 

Håber der er nogle der har støbt på det før og kan komme med erfaringer til en god og ikke for dur løsning.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det vil så føre til en understøbning af de inder mure. Eller op muring nedefra. Og det skal foregå med stor omtanke, så man tager et lille stykke ad gangen. Men med den konstruktion må der være en op muring i krybekælder da gulve jo ikke bærer sig selv. Er det tilfældet så er det en lille sag at mure de resterende 10-12 cm op når du har fjernet et mindre stykke gulv.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis