Støvsuger problem.

Støvsuger der ikke vil starte.Jeg kan ikke skille den ad så jeg kan komme ind med måleinstrument. Den hedder Electrolux-green.Er der nogen der har en god ide?

Hilsen ymmot.



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kender ikke præcis denne model, Men oftest sidder der et par skruer op fra bunden af maskinen og en 4-6 stk under dæksel for støvposen. 

Dæksel over posen mener jeg kan tages af ved at yde behersket vold til en af siderne på hængsel. Der er sikkert et ekstra filter der skal tages af også.

Låget over motor kan hænge sammen med rammen rundt om støv pose huset. Der for kan der sidde skruer i bunden af dette rum også.

På lignende modeller har jeg oplevet at start trykknap ikke kan nå ned til selve den elektriske kontakt på print. Der blev limet en lille filtpude på trykknap. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hej Erik .tak for svaret,men der er stadigvæk det problem med adskildelsen,alle skruerne

er ude samt filtrene,overdel underdel sidder stadigvæk sammen som en fjeder.Lidt af en gåde hvordan de har samlet den.Trykknap system eller lim?

                                                                                              Hilsen Ymmot.




Jeg tror ikke på lim, men der kan være nogle steder der er nogle hager der skal udløses ved at "brække" med en skruetrækker. Når du har fået en fri går den fast igen ved at den næste lokkes til at gå fri. Så hav nogle stykker karton klar til at stoppe ned hver gang en går fri. 

Men dette er genereller erfaringer jeg kender ikke præcis denne støvsuger. Du kunne tage et billede ovenfra så kan man måske se en løsning. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg havde samme problem, og flere YouTube-videoer - af en eller anden grund hovedsageligt på polsk   - hjalp mig ikke ind i Electrolux-støvsugerens indre   

Jeg gav op og fandt en reparatør. Han udskiftede afbryderen for 140 kr. inkl. moms og kvittering og det hele. Det synes jeg sgu' var ok billigt! 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis