WD my cloud, ingen adgang

Har en WD My Cloud, som altid har kørt fint via Yousee router. men nu har vi fået fibernet og jeg kan ikke få den op at køre igen. Syntes at jeg har prøvet alt,  kan se i min fiberrouter at den har fået tildelt en ip adr, har resat den "WD" så den burde få en ny adr, men intet hjælper. Hvad har jeg glemt ??  Vh. Peter


 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du sat WD enheden til at køre med fast IP?

Ja den har fast ip.

Og har søgt support på WDC..

Ved at skrive ip i adr fældet skulle jeg komme ind i "dasboard"  og jeg har resat enheden


 

Hej Peter9

Jeg havde engang en router fra waoo den var sat op til isolate mode med ip adr. Det betød at jeg ikke fra en ip kunne se andre ip´adr. Det var et flueben i routerens opsætning der løste det.

Mvh

Mini Me

Tak til alle for indput,, det er nu LØST. :-) 

Min gamle router havde et range 192.164.1.1 - 192.164.1.64

Min nye har et range fra 192.164.64 - 192.164.1.256

Så min WD havde fået tildelt 192.164.1.138  Hvilket mit "dasch" program ikke var sat op til at søge efter....



 

Super

Det plejer at være fast IP og nyt range der er bøvl med når folk får ny router.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis