køb af elmotor

Hej 

Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan købe en motor som dette. Dog uden motorbremse.

Håber nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen 

Henrik

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er jo en meget almindelig motor på for 400 v 4 kw 1400 o/min byggestørrelse 100

Den jo f.eks. her LINK 

Men der også nogen på G og G der annoncerer med forskellige motorer. Der er bl.a. en i Ansager som jo ikke er så langt fra dig. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der står jo på skiltet at det er byggestørrelse 110 og B3 er vist modellen med fod. Det at den har et 4 tal i typen siger bare at det er en 4 polet motor som så har omdrejninger på 1400 - 1450 ( der står vist 1420 på typeskilt. 

Men ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at den jeg har link til er 112 Undskyld. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Mange tak for svar.  Den bliver nok lidt lettere at finde nu, hvor jeg har noget at gå ud fra.

Hej;

kommer lige med lidt info, det med byggestørrelse kan nemt måles, da byggestørrelser måles fra center af aksel og ned (lodret) på det plan motoren står på, vel at mærke når der er fod på den som du jo har. men når det er sagt så kunne det være en tillavet motor til netop det maskineri du har den siddende på, og hvis jeg gætter lidt er det en eller anden træ/metal bearbejdnings-maskine? Nå men hvis du skal bruge en ny motor har dette link rigtig mange størrelser og ligesådan priser. Prøv det.    http://www.frimodt-p.dk/produkter/cemp/   

P.s. jeg tror det er en gl. sydeuropæer.


ildfuglen
Annonce

Jeg har "i mit tidligere liv" købt en del elmotorer hos arnitlund-handel.dk. Aldrig problemer med levering og kvalitet, og prisen var lav.


Søren O

Frimondt Pedersen sælger ikke til private. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis