Fliser i garage

Jeg har betongulv i min garage, men selv om jeg har malet det flere gange bliver det hurtigt grimt der hvor hjulene hviler, også selvom jeg lader det tørre et par dage inden jeg køre bilen ind. Nu kunne jeg så godt tænke mig at lægge fliser men er i tvivl om jeg skal lægge dem tæt sammen eller lave mellemrum som skal fuges efterfølgende, for her tænker jeg at fugen måske så bliver grim og måske går i opløsning, er der en der har et godt råd.


VH
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Altså klinker/fliser ? Eller cement fliser.  Hvis det er klinker skal du for guds skyld da fuge dem.  Når de ikke er fuget har kanterne ingen støtte og du slår skår af eller de knuser simpelthen når du kører ind med bilen.  At de ligger helt tæt hjælper ikke ret meget, der er kun punktvis støtte da fliser sjældent er helt præcise. .  Så snart de er fuget er det en helt anden snak.  


km

hej Kmflisemester. Ja det er klinker jeg ville lægge og jeg vil følge dit råd. Jeg tænker også på at få smurt Epoxy på gulvet men det er sikkert dyrt hvis man skal have et firma til at gøre det, men man kan også købe noget vandbaseret Epoxy som man måske selv kan lægge, men det er jo nok nemmest med klinker og så fuge som du anbefaler, det ser også pænere ud så tak for svaret.

Mvh Volmer.


VH
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også