Alder på toilet

Hej har et toilet et Ifø cera ligner det men er med synlig vandlås, nogen der ved hvor gammelt sådan et er, de andre af den model er med skjult vandlås, overvejer at skifte det da det tit stopper til

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved ikke hvor gammel dit toilet er, men det hjælper ikke at skifte det ud for at undgå tilstopninger. Du skal hellere se på din faldstamme, som måske er mere eller mindre blokkeret.


fase

Dit toilet behøver ikke at være ret gammelt. Mig bekendt er det for nyligt, at Ifø er stoppet med at lave den model.

Det er - som Fabrin skriver - næppe toilettet, der er problemet, men et skift til en model med skjult vandlås giver jo færre kroge, hvor der skal gøres rent, så alene af den grund kunne det skiftes med fordel. Og når du skifter det, kan du jo passende inspicere og evt. få spulet faldstammen.


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"

Det første og nemmeste var jo at skrue det nuværende toilet af. Så er det til at se om det er problemet. 

Det vil nok lugte noget op fra afløbsrøret. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ja vil nok tage det af en af dagene, tænker jeg vil sætte et nyt på nu jeg er igang, er der noget der er bedre end andet tænker Ifø eller Gustavsberg eller lign.?

Hmmm nu tror jeg ikke at der findes et toilet der er bedre end en andet har det et udløb til “diverse elementer” så fungere det. Og når det er sagt så kan der ved afløbsrør hvor der måske ikke er meget fald på og så kan der opstå problemer, hvis der ikke bliver skyllet nok igennem, dette opstår specielt ved 2/4 Liters skyl toiletter

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis