Lejer uden indboforsikring

Hej jeg har væretilgode så uheldig at der opstod brand i en gryde med olie.emhætten manglede skjoldet så kondensvand dryppede ned i gryden og der gik brand i køkkenet på kort tid.jeg var ikke forsikret.jeg er blevet opkrævet Ca 12.000 kr af udlejer .han siger jeg skal betale hans selvrisiko som jeg har nægtet og nu skal jeg i retten for det.er der nogen der med 100 procent ved hvad reglerne er .jeg mener ikke at jeg skal betale hans selvrisiko.

Hej jeg har væretilgode så uheldig at der opstod... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
  • Tak for jeres svar.jeg var i retten idag og indgik en afdragsordning ordning men skulle l sælge min bil og køber er hoppet fra.vil gerne selv beholde den så vil hører om der er nogen der ved om jeg må beholde den når jeg overholder afdrag?eller om de stadigvæk må tage den nu når jeg skal afdrage gælden ?er der nogen der ved det? 

Jeg kan dårligt forestille mig, at der i et retsforlig står noget specifikt om salg af en bil. Hvis der er indgået et forlig i retten, og du overholder betingelserne (altså lever op til afdragsordningen på din gæld), kan ingen komme efter dig. Måske burde du have en snak med en advokat. Spørg på biblioteket om gratis advokathjælp i din kommunen.


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis