Kan ikke tilmelde mig heatpump.dk

Hej,

skriver herinde, da jeg har set, at i ofte henviser til heatpump.dk ifm spørgsmål til varmepumper. 

Jeg har prøvet at tilmelde mig, men får ikke nogen aktiveringsmail. Har prøvet med 2 forskellige mailadresser og har tjekket min spam mail. Får intet retur og kan ikke logge på med den bruger/kode jeg opretter. Har prøvet at skrive til admin, men de svarer heller ikke. Kan se den seneste der har tilmeldt sig er fra 23. januar 2018, så det skulle jo gerne være muligt.


Er der nogen herinde fra, der har adgang til siden, som den vej rundt kan høre, om de har nogle problemer med tilmeldinger?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Superwerder,

Jeg står i nøjagtig samme situation som dig! Heatpump.dk melder fejl når man forsøger at registrere sig som bruger. Og fejlen er, som du selv nævner, at heatpump.dk ikke kan sende en aktiveringsmail. Årsagen hertil oplyses ikke og jeg har også forsøgt mig med flere email-adresser! 

Kontakt til administratoren via beskedformularen på hjemmesiden duer heller ikke og giver en anden fejlmeddelelse.

Jeg har derefter skrevet direkte til administratorens mail-adresse, men har heller ikke fået svar ad den vej. 

Jeg kan se på dit indlæg, at det er over et år siden du forsøgte at komme ind på heatpump.dk! Har du fortsat ikke hørt noget fra administrator eller fandt du en anden måde at blive registreret på?

MVH Claus



Hej Claus,

Jeg har opgivet at komme derind. Har prøvet et par gange siden, men der sker ikke noget. Fik endda en derinde til at lave et opslag omkring det, men det virkede heller ikke. Folk skrev bare at det også tog lang tid hos dem og man bare skulle vente. Men tror det er de færreste der har ventet et år. Lidt ærgerligt, da det virker til, at der er en del kompetente folk der poster derinde.

Hvis du skulle få adgang, så sig endelig til. Måske kan det også give mig adgang.

Hej Superwerder,

Sjovt nok, fik jeg i dag mine login-detaljer direkte fra administratoren af heatpump.dk., som videre skrev, at login skal aktiveres af ham!

Jeg havde sendt 4-5 emails til ham over den sidste uges tid og det gav altså pote :-).

Kan kun anbefale, at du gør det samme. 

MVH Claus


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis