Hussalg, rive udekøkken ned eller lade blive.

Vi sætter huset til salg i år, men jeg er kommet lidt i tvivl om et udekøkken jeg satte op sidste år.

Det er bygget direkte i skel, op mod naboens skur. Tagrenden går i en vandopsamler, den anden går i hækken. Der er ikke meget byggeteknisk korrekt over det - Det var bygget for funktionaliteten for øje ;)

Jeg havde egenligt bestemt mig for at hive det ned, da jeg ikke gider der skal påtegnes en masse i tilstandsrapporten. Men nu er jeg kommet i tvivl om det egenligt bidrager med en smule værdi. Det er ikke så meget det evt. økonomiske plus jeg er interreseret i, mere om det giver en værdi i forhold til om det ville være et trækplaster for evt. køber, og så er det besværet i jeg skal til at hive det ned igen - som jeg gerne vil være foruden :)


Så nu kaster jeg bolden over til jer, hvad tænker i. Skal jeg lade det blive, eller hive det ned? 


6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det naboens vindue der er inde i skuret ?

Hvis ja så vil jeg mene du skal fjerne skuret...


Vi prøver igen, i morgen --

Så ville jeg lade det blive, er der bemærkninger i tilstandsrapporten, eller en evt køber ikke synes om det, kan du jo hurtig fjerne det.


Vi prøver igen, i morgen --

Den ville jeg lade stå. Og så lade ejendomsmægler have snakken med købere når der er rundvisning.

Der kan være købere der synes det er et plus.  Skulle de have modsatte mening, nemlig at det skal fjernes så kan du bare tilbyde det.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for inputs, vil jeg lure lidt på

Hej.

Du kan få udført en tilstandsrapport med mulighed for ændring inden den bliver færdig godkendt og gældende.
Så har du mulighed for at tage beslutning om den skal nedrives eller ej og herved få fjernet evt. anmærkninger for denne eller andre ting. 

Hilsen Martin.


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis