Extra varme i garage

Hej alle 

Jeg har en garage der er bygget sammen med huset, og der er Mega koldt derude, nogen ideer hvad man kan lave så det er lidt varme derude, det skal helst ikke koste noget særligt da det kun er et værksted , men hvad kan man lave så der er lidt varme derude , uden at ligge gulvvarme i ?

Hej alle  Jeg har en garage der er bygget sammen... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har også gulvvarme i hele huset men bare ikke derude, derfor tænkte jeg på om ikke det ville være det billigste at koble en radiator til vandet, men kunne være rart man ca ville kunne regne på det hvad det ville koste i forbrug, for er ikke derude og arb hver dag, har kun motorcykler derude, men når man så er derude kunne det være rart der var lidt varmere

Jamen prøv da med den elektriske varmeblæser. Du kunne jo starte med manuel tænd og sluk, og så skrive ned hvor lang tid blæseren kører (og effekttrin).


Søren O

Jeg ved ikke hvordan jeg kan tjekke hvad den bruger for sig 

Hvis du købte varmeblæseren fra onkel Harald på 1000 / 2000 W, så bruger den 1,0 kW time på trin 1, og 2,0 kW timer på trin 2.

Tilsvarende hvis du får fat i en el-radiator, der står hvor mange Watt elradiatoren bruger i timen.


Søren O
murer1 skrev den 05-03-2018 20:09:19

Jeg ved ikke hvordan jeg kan tjekke hvad den bruger for sig 

 Du kan tage en effektmåler med hjem når du besøger Onkel Harald.

https://www.harald-nyborg.dk/p1054/sartano-energimaaler-emd-3


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også