Gåde: lidt grov -

:oops: Kom med en kort beskrivelse af "Drømmekvinden"

sølvræven / JK
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hun er dværg (som passer i højde), fladhovedet så man kan sætte sin drinks. Døvstum og ejer af en bar og er i øvrigt mangemillionær og nymfoman.

Har jeg mon glemt noget - tror det ikke. DET skulle være idealkvinden.

Mvh. JørgenE
Hår på højre hånd, så man er fri for at købe opvaskebørster?
Ok, Ok - jeg kan se, det er på tide at skifte modellen ud :wink:

PS. Vi manglede måske lige, at hun skulle være 24 år og have et par velopdragne børn, der kunne gå til hånde i haven, støvsuge osv.

Mvh. JørgenE
Jo, ser du, hun slår os hvis ikke vi vasker op og støvsuger og er stille når hun taler i telefon, og handler ind og ordner haven og lige fikser når en mur skal ændres, og når børnene som små skal hentes - og have ny ble - urffff - og vi ikke konstant siger vi synes hun er dejlig, og hendes hår ser godt ud og vi undlader at bruge penge på nødvendigt værktøj, og kun køber biler der også kan indeholde hendes far og mor, og vi åbner døren for hende når hun skal ud af den, og vi bærer ud efter os selv og hende.

Så jo, vi er skam lykkeligt gift :lol:

Mvh. JørgenE
Og så fandt jeg lige et billede af den perfekte kvinde.

Mvh. JørgenE
Og endnu et...

Mvh. JørgenE
Og manden fandt den perfekte kvinde.............men hun skred hurtigt fra ham....Hvorfor mon??? Hun ledte efter den perfekte mand !

Sniffer  
Sniffer, så er hun jo ikke den perfekte kvinde, når hun leder efter den perfekte mand wink
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis