Hej alle i kloge hoveder,
Jeg skal til at etablere gulvvarme i en tilbygning.
Det er ikke muligt at tilkoble gulvvarmeslangerne til mit naturgasfyr, da dette vil kræve at vi brækker ekisterende gulv op.
Dog er det, i et værelse ved siden af tilbygningen, muligt at komme til et ekisterende radiatorrør da vi i dette rum brækker gulvet op for at efterisolere og etablere gulvvarme - men er det muligt blot at tilkoble gulvvarmen et rør som i dag bruges til radiator. Der skal selvfølgelig opsættes en pumpe, men det kræver vel bare strøm?
På forhånd tak.