Krydsfiner - hvilken tykkelse

Hejsa

Jeg skal bygge en soveplads i min bil og er i tvivl om hvilken tykkelse krydsfiner jeg skal vælge.

Det bliver flere dele. Den længste plade er 95 cm lang og bliver ca understøttet 10 cm i hver ende. Det vil sige den skal kunne holde til at man ligger på den hvor små 75 cm er uden støtte.

Ved ikke meget krydsfiner så måske der er en venlig sjæl der kan guide mig?   

Havde umiddelbart tænk noget i denne retning men tror nok 12mm er for tyndt   Måske hvis man lægger en 6mm oven på?
12 mm plade jem og fix

Hejsa Jeg skal bygge en soveplads i min bil og er... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

HVis det er i din bil, så er der vel ikke 20 grader og rigeligt udluftning?? maling tørre dårligt i kolde temperature, og skal bruge godt med udluftning, hvis den ikke er tør efter en uge er gjort noget forkert..

Det er tørt og det er ikke i bilen endnu, men har stået i vores entre. Der er ikke varme der, men langt fra udendørstemperaturer. Har haft en vifte til at blæse på det. Den sidste uge har vi været i sommerhus og der stillede jeg det ind på badeværelsen. Selvom jeg har sat det ud i entreen igen lugter badeværelset stadig af lak :-/

Jeg må bare fortsætte med at stille det udenfor at lufte af når det ikke regner eller er frost og så håbe det snart fortager sig.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også