Hej alle jer kloge mennesker.
Jeg har renoveret og i den forbindelse fået 3 rum med gulvvarme der fodres fra en Danfoss gulvvarmeshunt.
Shunten formår dog ikke at blive mere end små 30grader varm, i det at fyret ikke sender fremløb af sted med højere grader.
Resten af huset varmes med brændeovn, så radiatorer er lukkede. Åbner jeg derimod en radiator på fuld hammer, sender fyret straks 50-60 af sted. Det er et 2-strengssystem, hvor shunten er koblet på lige under fyret.
Nogen der har et bud på, om jeg skal indstille et eller andet? Måske lave en overgang mellem fremløb og retur ved shunten, så der sker en cirkulation?
Mvh
Nichlas
går det galt, så henter jeg manualen :-)