Mangeårig irritation...

Hej alle

En del år er gået siden vi fik en ny varmepumpe installeret. 

Håndværkeren gjorde et elendigt stykke arbejde på afslutningen, desværre. Det er rent kosmetisk men har generet mig lige siden og kontakten til håndværkeren blev også afbrudt. 

Har besluttet at nu skal det sgu se pænere ud.

 Planen er at lave en skabelon af en tynd træplade og efterfølgende skære efter den af et stykke zink? Stål? Hvad der nu er nemmest og holder bedst udendørs. Og sætte det på husmuren så det dækker fugen mm. Opsat med plugs+skruer.

Er det en løsning der er værd at gøre i? 


Tak for alle svar 😊



7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan jeg dælme godt forstå du er træt af at se på. 

Hvad med bare at skifte de par sten omkring? 


Morten

Jo. Problemet er at fra væg til maskinen er der kun ca 30-35cm arbejdsrum. Og det er ikk sådan lige at flytte på den. Derfor er der knap plads til at overhovedet gøre noget deromme. 

Nu viser billedet jo ikke helheden. Var det en mulighed at dække både afbryder, rør og "plamager" med et stykke galvaniseret plade der bukkes i en kassefacon 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg fik en smed til at lave en rustfri plade, da jeg ikke kunne få de sten som huset var bygget af (som ellers ville være den bedste løsning), for at dække for et hul fra noget ventilation.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Og ja en metal plade var tanken. Om det mig eller smeden der kan lave en som er pæn nok og dækker er lidt ligegyldigt for mig. Bare det sjusk blir dækket. 

mht. materialevalg, zink, stål, aluminium? Eller findes der bedre/nemmere materialer til denne opgave? 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis