Leje af container

Hej,

Vi skal bygge om, og vi skal derfor bruge en container til træ.

Jeg har ikke kunne finde nogen steder man kan leje container til træ, kun småt brandbart, og da det er køkkenskabe mv., går det nok ikke under dette :-)

Hvis nogen kan hjælpe med dette, ville det være super

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Var det en ide at leje en trailer på tankstationen, og selv køre det på genbrug. Det må være et stort køkken, hvis du skal bruge en container bare til træet.

fase

Som jeg forstår det, er det træ i skal af med, det vil næsten enhver vognmand kunne levere en container til.

Jo bedre det er soteres, jo billigere.

Du kunne jo også spare pengene, og selv køre det på genbrugspladsen.

Er det en container til opbevaring, kunne boxit være et bud.

Vi prøver igen, i morgen --

hvis du slår alle skabene fra hinanden, kan du have et helt køkken i eet læs. Snak med een der har træk på og gi en øl!

Nej uldal, det må blive to øl, som man deler     . Plus en 50er til benzin. Det kan ikke gøres billigere.

fase

Sæt det på gul&gratis - afhentning.. så bliver det afmonteret og fjernet i en ruf..  (det gjorde det i hvert fald, da vi lavede det stunt for 6 år siden) (og køkkenet var GRIMT!)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Fabrin! Det er tydeligt du er fra Sjælland! Kaster om dig med gratis øl og rede penge! Uha uha jeg har været ude af den sammen med resten af Jylland. Vi havde nok brugt skabslågerne til gangbro på loftet istedet hehe

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis