Badeværelse

Jeg skal i gang med at renovere badeværelse - på den ene eller anden måde - 

Helst havde jeg købt mig fra det hele - Men de firmaer jeg kontakter omkring et tilbud - ser helst ikke at man blander sig for meget i deres arbejdsrutiner - Jeg kan ikke forstå at det er så pine død og nødvendigt at tage fliser at både vægge og gulv - Når man godt kan sætte nye fliser oven på de gamle - Hvis de vel og mærket sidder godt og grundigt fast (  Hvilket de gør på nær et par enkelte ) --- Mit projekt handler om ca 5 kvm - Hvor der er fliser fra gulv til loft -  Der er små fliser på gulvet - der er varme i gulvet - Flere detaljer senere :) 

:) 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Problematikken omkring fliserne er at du skal have korrekt overgang til dit afløb. 

Samt at der skal være udført vådrumssikring.

Derfor gør entreprenørerne nok bare det de skal i henhold til reglerne på området.

Men læg et billede op af det nuværende samt afløb. 

Og kan du svare på hvornår det nuværende badeværelse er fra? Samt om der er lavet vådrumssikring i forvejen?

Elektronikteknikeren

Hej  

Huset er bygget i 1981 -82 Og der er vådrumssikring - lige pt har jeg ikke billeder - jeg er ikke flyttet ind endnu - jeg vil gerne have styr på det badeværelse først

:) 

Velkommen på LDS

Hvis det er lavet på den tid, er det ikke sandsynlig at der er vådrums membran under fliser. Jeg mener først man begyndte at lave regler om det i begyndelsen af 1990`rne 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis