Kommentarer til projekt: Sætningsskade

Her samles kommentarer til projektet: Sætningsskade

Kommentarer vises både her og på projektet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS. Du skal ikke reparere på fundament, når det er en gammel skade der ikke udvikler sig. ALLE (næsten) lidt ældre huse har mindre sætningsskader. 

Pris på huset afhænger ikke så meget af dette punkt i tilstandsrapport men mere om beliggenhed og husets tilstand i det hele taget. 

Kan du presse prisen, ja naturligvis men du må føle dig frem  

Jeg var en gang rådgiver for en tamilsk familie der skulle købe deres første hus. Da han så tilstandsrapporten var han lige ved at gå i knæ, men jeg forklarede at den i bund og grund kun beskrev det vi alle kunne se ved huset, og ikke kunne være anmærkningsfri ved så billigt et hus. Jeg mente han skulle give et bud på huset der var noget lavere end det forlangte, Så skulle han gå hen imod udgangsdøren ved mægler, men ikke så hurtigt at mægler ikke kunne nå at komme med en lille indrømmelse. Det kunne så gentage sig et par gange. 

OK det system kendte han rigtig godt. ( de er gode til at handle ovre i Østen)

De blev tilfredse, bor i huset endnu og har bygget ud og bygget om. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jo det kan jo påvirke prisen. Men når man køber hus bør man ikke i samme åndedrag have bekymringer om eventuel salgspris. Det skulle helst vare mange år, og revnen kan du jo i mellemtiden reparere.  Prisen kan i øvrigt  påvirkes af så mange andre ting såsom renter inflation m.m.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis