Hej med jer!
Vi skal inden længe udskifte oliefyret med et moderne gasfyr. I den forbindelse støber vi gulvvarme i samme rum (kaldet vaskerummet).
Fra vaskerummet er der adgang til et gæsteværelse og en gang der fører videre til et badeværelse og garage.
På sigt vil vi støbe gulvvarme i alle rum, men ikke nu...
SÅ... Hvordan forbereder vi denne installation? Forestillede mig i første omgang at at montere hele shunt opstillingen - og Danfoss Living Connect enheden og derefter støbe den yderste del af er rør-i-rør (ved ikke hvad denne kaldes) i gulvet til fx dørerne og når vi så brækker det næste rum op, kan der føres et varmerør igennem. Dette for at undgå samlinger i gulvet, for det må man vist ikke...
Lyder det helt skævt??
//Peter L. Nøbbe
- never give up!