Hej
Vi har en flot spisebord stole i egetræ, som efterhånden er begyndt at være lidt løse i samlingerne. Stolene er limet sammen, så jeg vil gerne skille dem ad og lime dem på ny. Inden de braser sammen og går i stykker.
De løse samlinger er jo nemme at banke fra hinanden, men hvordan løser jeg de samlinger som egentlig holder fint endnu? Kan jeg gøre noget for at blødgøre limen?
Stolen er som denne, blot uden den nederste rundstok mellem benene.
Jesper
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.