Nyt/brugt vindue

Mangler et vindue, skal være til at lukke op, målet er 94x74 udvendig mål. findes der et eller andet sted hvor man kan købe, evt. genbrug


jvk
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du har søgt på DBA m.m. uden held - så prøv SKAVE nedbrydning (www.skave-nedbrydning.dk

æ´ Fluesmækker har mange ting ;-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er nu aldrig nemt at finde et vindue der lige passer en uden for standardmål.   

Ps. Men ellers har jeg da et nyere topstyret vindue (der kun har været isat max et halvt år, med råglas) med nøjagtigt ligeså så stor lysflade som det du efterlyser, dog er målene  84 x 84 cm. Vinduet flytter gerne hjemmefra for 500 kr. 

Pps. Ka´ ligeså godt benytte lejligheden til at avertere to andre fastkarms vinduer til salg. H-100 x B-90 med tværgående midterspros (med to ruder) stadigvæk i emballage. Ska´´ vi sige 1.500 kr for dem begge.     

Nej, det kan være træls, når tingene er uden for standard.. derfor har vi flere gange i løbet af de sidste mange år - kørt til Skave.. (man kan vist også ringe og spørge..) men vi har næsten altid fundet noget, der kunne bruges) - til en god pris..
Nogen gange revurderer jo også, vi mens vi går rundt og kigger.(og finder på nye projekter ;-)  

- til alm. GDS'ere og fornuftige folk, er det meget fair priser, synes jeg.. (men lad nu være at komme med hipsterhår og smartassattitude ) - DET hjælper IKKE på prisen

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

prøv på bango.dk, og spørg evt. da jeg mener at huske de har andet end det som er på deres web.

har selv brugt dem et par gange bl.a. til garageport (har været super go)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis