Lugt i hus når det regner?

Hej, har længe døjet med en forfærdenlig lugt der kommer i mit bryggers i perioder. Den minder om en kloak lugt men er ikke sikker. Har haft et par kloakfolk ude som ikke kunne hjælpe mig :(
har de sidste måneder holdt øje med vejret hver gang lugten begyndte at komme og det viser sig at den kommer hver gang det er regnvejr eller når sneen smelter eller lign.

Er der nogen der kender til dette problem eller evt ved hvem jeg kan henvende mig til for at få det ordnet? :)

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

det kan være vandlåsen i dit gulvafløb der er løbet tør , prøv at give det en spand vand!


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Det er ikke mine vandlåse er jeg sikker på. har givet dem alle massere af vand flere gange når lugten har været der uden held både den ene i bryggers og dem på badeværelse :/

Har lige haft åbnet til min gennemløbs brønd og den lugter lige så forfærdenligt der så det er en kloak lugt. Forstår dog ikke hvordan den kommer ind i mit bryggers når jeg har skiftet den ene vandlås der er? har også haft den lukket helt af i en periode uden held :/

Kan det være et rør der er utæt under gulvet?

Det skal siges at det normalt vis ikke lugter fra brønden af når den har været åbnet

det kan jo også være din faldstammeudluftning den er gal med


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis