Taurus 3-1, kogende vandhane.... Erfaringer

Hej med jer.

Jeg er i gang med opgraderingen af et hus jeg lige har overtaget...

Og jeg kunne godt tænke mig en vandhane i køkkenet med kogende vand!

Original udgaven, Quooker, er temmelig dyr, men jeg er faldet over dette alternativ, nogen der har erfaringer med den, positive som negative...

https://www.akvatur.dk

Jeg tænker mest på den billige udgave, da isvandet godtnok er dyrt at tilvælge...

PS. Jeg syntes at Quookeren larmer temmelig meget, hvilket jeg ikke kan li, da der er åben forbindelse mellem køkkenet og både stue og spisestuen..

Mvh Njord

MVH Njord
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Taurus 3-1leverer ikke kogende vand, men kun 96 grader varmt, hvilket er ok for.mig, da det fungerer fint til fx te og madlavningen.

Mvh Njord

MVH Njord

Vi har Grohe - den lille - og er supergodt tilfreds..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvad med prisen på Grohe udgaven?

Larmer den, eller er den helt uden støj?

MVH Njord

Den er helt uden støj - men prisen ligger over Taurus..  mener vi gav omkring 8-9T - men det er nogle år siden.. (for øvrigt ligner hanen, Grohe på en prik...)

Jeg kunne nok godt finde på at købe Taurus i dag..  vi har skullet have skiftet filter i koldvandsdelen - indenfor købsgarantien - men det er ikke sket endnu - og det lader ikke til, at VVS'eren ved noget om det.. så det ender nok med, at jeg selv gør det (garantien er alligevel udløbet efterhånden)

edit.. der er lidt med det kogende vand - vores laver meget "luft" (sprutten) til tider - men det siger, de kloge - at sådan er det..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis