fugemand ønskes!

Hej
Jeg skal have fuget omkring døre og vinduer, ca 70 m, fugebredde mellem 1 og 2 cm
jeg har stoppet bag stop i, så det er kun den elastiske fuge der skal laves

Sjælland, ringsted

Send mig en email hvis du har tid lyst

[email protected]
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har jeg heller aldrig kunnet finde ud af. Kan vi ikke få en fugemand på banen, der fortæller om hemmelighederne. For så kan vi jo lave det selv...

klassikeren
Ikke mindst en gennemgang af de forskellige fuge typer. Jeg tænker på fabrikater og deres fordele. Jeg har selv nogle fuger rundt om vinduerne og det er som om de suger støv til sig og er ret besværlige at rengøre !!

Næste gang jeg bygger bliver det med træindfatninger omkring vinduer og døre !

Venligst Njord smile

MVH Njord
det er udvendigt jeg mener...



...Sjælland, ringsted

Send mig en email hvis du har tid lyst

[email protected]
...
Hittede lige denne hos www.gds.dk

’FSO Fugeguide – fugeløsninger og materialevalg’ er navnet på et nyt internetbaseret værktøj, der er udviklet til de mange forskellige parter inden for byggebranchen, som har brug for aktuel og opdateret viden om fugematerialer og fugeløsninger.

Brugerne kan være alle – fra fugehåndværkere til arkitekten, ingeniøren, den projekterende samt rådgiveren, til fugeentreprenøren på byggepladsen og videre til bygherre og dennes medarbejdere.

Guiden indeholder information om fugers ydeevne, byggetekniske forhold, tekniske specifikationer, miljøforhold, forskellige typer fuger og deres principper og kategorier. I guiden findes også information om fugematerialer, deres egenskaber og specifikationer.

Brugeren kan få hjælp til projektering, dimensionering, drift og vedligehold. Der gives endvidere gode råd om udskiftning, renovering, kvalitetssikring og tilbudsgivning.

Herudover er der lister over tilgængelig litteratur, standarder og andet kildemateriale om fuger.

Guiden er illustreret med skemaer, diagrammer og animationer, der viser, hvordan fuger fungerer og anviser korrekt brug af fuger.

Da den er internetbaseret, er der ingen problemer med forældede oplysninger, idet der sker en løbende opdatering af fakta.

Alle ændringer, rettelser og tilføjelser videregives online i det nye system, og al information er øjeblikkeligt til rådighed for brugerne.

Fugeguiden er udarbejdet af FSO, Fugebranchens Samarbejds- og Oplysningsråd, som er et videncenter etableret af professionelle fugeentreprenører og -leverandører med særlig interesse for ansvarlig anvendelse, udvikling og produktion af fuge-, klæbe-, forseglings- og tætningsprodukter.

FSO Fugeguide kan rekvireres gennem Byggecentrums boghandel eller online via internettet på www.bygnet.dk.

MVH Njord
Du glemte at skrive at det koster 299,- + moms for adgang i et år!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis