Hej LDS
Jeg er igang med at installere et Bosch Compress 7000 luft/vand varmepumpe anlæg i mit hus.
Jeg har den lille indedel med ekstern varmtvandsbeholder.
Jeg har gulvarme i alle rum.
Jeg har en 160L brugsvandsbeholder.
I forhold til princip skitserne fra manualen kan jeg ikke finde ud af hvordan en lille buffertank til gulvarmen skal monteres for at undgå for mange starter af pumpen?
Min umiddelbare plan er bare at følge princip skitsen fra Bosch, da den viser 100% hvordan et anlæg af min type skal opbygges(gulvarme og brugsvand).
Den beskriver bare ikke hvor en buffertank skal monteres i systemet.
Hvordan skal jeg forbinde anlægget for at det kører mest optimalt?
Vh. Mikkel