Knastlak inden gulvet lakeres?

Hej

Skal man bruge knastlak på sit gulv inden det lakeres eller det det lige meget så længe det er gennemsigtig lak?

Mvh

Hej Skal man bruge knastlak på sit gulv inden det... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nå, jamen det fint. Må så konstatere du giver rådgivning der potentielt kan give rigtig grimme resultater og kan risikere at komme til, at koste dem der spørger efter råd rigtig mange penge at få lavet om. 

I sådan et tilfælde her. Hvis man følger din rådgivning og går med "livrem og seler" og giver knaster shellak og efterfølgende giver klarlak på gulvet, er det en potentiel slibning, måske endda høvling af gulve der skal til for at udbedre skaden. 


Jeg ved godt du er gammel i gårde Leif, og jeg ved også der helt sikkert er noget du har godt styr på. Dette er så ikke en af tingene. Men måske det er bedre at lade være med at rådgive, om noget der potentielt kan give grimme resulterer og koste mange penge at få udbedre. 


Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Jacko skrev den 16-02-2018 10:38:28

Nå, jamen det fint. Må så konstatere du giver rådgivning der potentielt kan give rigtig grimme resultater og kan risikere at komme til, at koste dem der spørger efter råd rigtig mange penge at få lavet om. 

I sådan et tilfælde her. Hvis man følger din rådgivning og går med "livrem og seler" og giver knaster shellak og efterfølgende giver klarlak på gulvet, er det en potentiel slibning, måske endda høvling af gulve der skal til for at udbedre skaden. 


Jeg ved godt du er gammel i gårde Leif, og jeg ved også der helt sikkert er noget du har godt styr på. Dette er så ikke en af tingene. Men måske det er bedre at lade være med at rådgive, om noget der potentielt kan give grimme resulterer og koste mange penge at få udbedre. 

 Jaco, jeg vil ikke diskutere dit "fuldemandsævl" med dig. Du bliver hermed anmeldt til Admin !!!

EDIT. Du lyder faktisk som en vis håndværker gjorde engang imellem.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Leif jamen så gør du det. Du åbenbart ikke vant til at blive sagt i mod. Vil admin smide mig ud eller andet så fred være med  det. Jeg rådgiver i det mindste ikke så det kan komme til at koste folk rigtig mange penge.


Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også