Termostater på køleskab

Hej

Mit køleskab, et Bosch K200 køler dårligt. Jeg har den stående på max køling hele tiden og dog er det meget svært at holde 5 grader i toppen af skabet.
Her til aften så jeg "Kontanten" i tv, hvor de var inde på køleskabe. Jeg blev opmærksom på at det er termostaten på mit køleskab, der ikke virker, mens der er rimfrost på hele kølefladen.
Nu er spørgsmålet så, om det så er så enkelt, at jeg køber en ny termostat og monterer denne eller får en elektriker til det og så kører skabet igen. Eller er der mange andre faktorer der skal tages hensyn til.

Jeg var næsten indstillet på at det ikke kunne betale sig at få det repareret, men istedet købe nyt.

Med venlig hilsen

Michael
Hej Mit køleskab, et Bosch K200 køler dårligt.... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ret mig hvis jeg tager fejl - men termostaten tænder og slukker for kompressoren. Hvis derfor du kan mærke kompressoren kører - uden der sker afkøling inde i skabet, er det kompressoren og ikke termostaten, som er problemet. Og så ser jeg ingen anden udvej - end glæd dig over det er udsalg, og at et nyt er billigere at køre med, end et gammelt (hvis du kigger langt nok frem, er det jo næsten gratis)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis