Anbefaling af murer?

Jeg skal til at støbe betongulv i et 4½ kvm værelse i min 1. sals lejlighed - har fået tilladelse mv.

Jeg har haft kontakt til et murerfirma på Frederiksberg, hvor jeg bor, som jeg umiddelbart synes lyder meget troværdige og dygtige. Jeg har dog ingen faglige erfaringer med dem eller med nogen andre for den sags skyld.

Derfor spørger jeg lige jer LDS'ere, om der er nogen der kan anbefale en god murer?


Det firma jeg har haft kontakt til hedder:

Jan Lund Hansen ApS
Gammel Kongevej 178 4.th.
1850 Frederiksberg C

Nogen der kender dem?

Mvh.
AllanE

Mvh. AllanE
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke firmaet, eller andre i dit område !

Men når man kommer fra det jydske må man lige knibe øjnene samme når amn ser et murer firma med adresse på 4. sal :? Tænk at slæbe murebaljer og stillads og blandemaskine osv. op på 4. sal mellem de forskellige opgaver :? tongue :?

JA man kan undres over folks iver :lol: Men det forklarer måske de dyre priser på håndværker arbejde i Københavnsområdet !

Venligst Njord 8)

MVH Njord
Citat fra njord

Jeg kender ikke firmaet, eller andre i dit område !

Men når man kommer fra det jydske må man lige knibe øjnene samme når amn ser et murer firma med adresse på 4. sal :? Tænk at slæbe murebaljer og stillads og blandemaskine osv. op på 4. sal mellem de forskellige opgaver :? tongue :?

JA man kan undres over folks iver :lol: Men det forklarer måske de dyre priser på håndværker arbejde i Københavnsområdet !

Venligst Njord 8)


Hej Njord mfl.

hvad er der ivejen med en firmaadresse på 4.sal :?:

Har selv haft firmaadresse på 3. sal for 5 år siden,men det var ikke der mit værktøj var plaseret det var een lejet garage.se den mulighed kan den anden også benytte ik` :lol: :wink:

men hvis det er et problem er der andre murer firmaer et jeg personligt kan anbefale har tlf.22174061 prøv ham Han er fra sjælland biggrin

mvh.milton
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis