Justering temp. gulvvarme-kredse?

Hej, jeg håber I kan hjælpe, det lader til der er mange her der har styr på det med varme!


TIlbygning 55m2, der er 4 områder, hvoraf spiseafd. er ca. halvdelen.

Problemet er, at gulvet i spiseafdelingen føles for koldt, men der er fint varmt i rummet. Der kommer åbenbart for meget varme fra køkken/gang, hvor gulvet også er dejlig varmt!

Jeg har forsøgt mig med at justere temperaturen lidt nedad i køkken/gang, hvilket blot resulterer i, at de gulve så bliver kolde.


Jeg har ikke forsøgt at justere andet, da jeg virkelig ikke fatter hvilke muligheder jeg har nede i kælderen.


Vedhæftet er lidt (dårlige) billeder, jeg håber der sidder en med en idé til, hvordan jeg får fikset problemet!

(varmen i gulvet fungerer fint, sætter jeg den på 30 grader bliver her varmt!, gasfyret siger 57g vand lige nu).

Hej, jeg håber I kan hjælpe, det lader til der er... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg genopliver lige min egen tråd, i forhåbning om at nogen kan hjælpe med den sidste finindstilling:

Kan jeg styre flowet med de grå telestater? Jeg ved godt jeg har spurgt før, men forstod ikke helt svaret


Grunden til det er, at stuegulvet (som er den største kreds) er lunt, men lidt koldere end de andre. Kan der skrues op, så der kommer mere vand/varme gennem netop denne kreds?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis