Jeg holdte fest i weekenden og desværre var der en tabte en smøg og glemte at fjerne den fra bordet, hvilket har resulteret i, at der er kommet et brændmærke på bordet. Har prøvet at skrubbe lidt med noget sæbe, men selvfølgelig uden resultat.
Bordet er et hvidlakeret bord, og kan ses her: https://www.biva.dk/tripoli-spisebord-inkl-2-till-plader.html
Pletten kan ses her: Nogle fifs til hvordan pletten kan fjernes eller hvordan den kan formindskes?