Tilslutning af VVB

Vi fik for ikke så længe siden lagt nyt varmerør i jorden fra værksted hvor fyret står og ind i huset. I den forbindelse talte vi med VVS firmaet om at de skulle forberede rørene i kælderen til at vi vil flytte vores VVB fra loftet og ned i kælderen. Som jeg forstår det er det det de har gjort ved at montere 2 tilslutninger på røret som i kan se på billedet her: 

For lige at få det på plads så har vi et træpille fyr og VVB skal tilsluttes med noget 3 vejs ventil og VVB prioritering, det her er ting jeg ikke har helt styr på endnu. Men det undrer mig at de 2 tilslutninger sidder på samme rør? Jeg ville have troet at der skulle sidde et på frem og et på retur? 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal stole på din tro. Nu ved jeg ikke om det er med vilje at trykmåleren absolut skal være placeret på det sted den er, eller om den ikke i stedet kan sidde på et af tee'erne på den det andet rør ? Men hvis du laver den omrokering passer pengene pludselig !!! Det er nok yngste lærling der har monteret den del af anlægget.     

Hvis du skal have monteret varmtvandsprioritering på dit pillefyr skal de viste rør alligevel adskilles, så ulykken er ikke så stor med yngste lærlings opfattelse af hvordan anlægget skal skrues sammen.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg vender det med dem på et tidspunkt.

Tak for tilbagemeldingen! 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis