Hejsa.
Jeg har et spørgsmål fra min søn.
Han spørger om der er besparelse på varmen hvis han drejer termostaten fra 3 til 2 når han er i skole....
Eller om det er dyrere når han så igen drejer op på 3...eller om det går ud på det samme?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.