For lidt varme i huset

Hej jeg har et Redan unit 2000 fjernvarme anlæg, min tryk beholder er på 12 liter, mit hus er et 2 plan på 170 m2 syndes jeg har læs 1 liter = 10 m2 men jeg ved ikke om det er derfor jeg har svært ved at få varme i hele huset ?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvad siger dit tryk?

Og hvad er frem og retur temperaturen?


Elektronikteknikeren

1.9 bar tryk

63.8 ind

40.5 ud

4.2 Kw

Hvis de 40,5 o ud er ud i dine radiatorer, så forstår jeg godt at det kniber at varme dit hus op. Fremløbstemperaturen i din radiatorkreds bør lige nu ligge på ca. 55 - 60o. Der sidder en termostat ved varmeveksleren som regulerer temperaturen. 

Prøv at finde en betjeningsvejledning til "Redan 2000", så kan du læse dig frem til hvad du skal gøre.


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis