Hvis de 40,5 o ud er ud i dine radiatorer, så forstår jeg godt at det kniber at varme dit hus op. Fremløbstemperaturen i din radiatorkreds bør lige nu ligge på ca. 55 - 60o. Der sidder en termostat ved varmeveksleren som regulerer temperaturen.
Prøv at finde en betjeningsvejledning til "Redan 2000", så kan du læse dig frem til hvad du skal gøre.