Problemer med udprintning

Når jeg modtager en skrivelse via e-boks fra Udbetaling Danmark, vil jeg tage et print af skrivelsen, men det er ret besværligt, da det udskrevne print ikke medtager de fem cm, der befinder sig længst til højre, hvorfor det er nødvendigt at tage et "liggende" print, som oftest kræver to sider.

Jeg har forsøgt at tage et print på normal måde, men siden kan ikke markeres, hvorfor jeg må anvende ikonet af en printer, som findes på siden, men det giver ovennævnte problemer.

Jeg har forsøgt at tage en kopi af siden, men det er heller ikke muligt.

Kan Lav-Det-Selv løse mit problem?


 




Neslein
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Vi kan vel gå ud fra, at det drejer sig om en PDF fil? Prøv at gemme den på f.eks. skrivebordet, Derefter åbner du filen og vælger udskriv. Under udskriv vælger du tilpas til side. Du kan nu se om det hele er med. Derefter vælger du udskriv.


fase

Jeg ville kopiere den over på en tom wordpad side og så printe den ud derfra , hvad siger , vis udskrift , mangler der også noget der....................


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

det jeg plejer at gøre er: vælg download- vælg åben med dit pdf program og herefter udskriv

mvh

peter

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis