Autokamera

Hej. Jeg har for nylig købt et autokamera, sådan et til at sætte i forruden på bilen og filme køre turen. Det filmer forbløffende godt selv om det kun har kostet 250 kr, men, der sker det mærkelige, at når jeg køre om aftenen i mørke, så ser det ud som om (når jeg afspiller filmen på computeren) jeg drøner afsted med mindst 100 kmt selv om jeg kun køre 50 kmt og alle fodgængerne inde på fortorvet spæner afsted og i tidsangivelsen nede i højre hjørne spæner sekunderne også afsted. Er der nogen der har en forklaring på det fænomen. Film optaget i dagslys afspilles med normal hastighed.

Mvh Volmer.


VH
Hej. Jeg har for nylig købt et autokamera, sådan... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Har lige fundet ud af at sd kort over 32 gb fx. 64 gb dem kan mine kameraer ikke enes med. 

Bruger iøvrigt kameraerne i bilerne som overvågning af vores hus og indkørsel, det er jo altid rart og vide hvem man har haft besøg af. ;-)  

I brugsvejledningen til mit kamera står, at man højest kan bruge 32 GB kort så du kan ikke bruge et større kort men et 32 kort kan også køre i op til 7 timer det er sku da ikke så ringe endda. Jeg har lige for 5 min siden bestilt et Satana kamera, det kan jo blive meget interessant at prøve det, så tak for fidusen.

Mvh Volmer.


VH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis