Tilbygning / forlængelse af hus fra 30 rene med 1.sal

Vi overvejer mulighederne for at forlænge vores  landhus fra  1936 ..der er høj rejsning og  1. Salen er  loft til kip. Vi har tænkt på 2 løsninger.

1  forlænge hele huset  med 30-40 kvm nede i grundplan og oppe (dog så skrå vægge). Tilsvarende.

Eller 2. Lave en tilbygning på 40 kvm....i et plan.

I begge tilfælde ønskes et værelse og et bryggers der støder op til nuværende meget lille bryggers . Tænker at der måske ikke er behov for vand og afløb , da det støder op til nuværende bryggers...hvis der kun bygges i et plan...kan taget så laves så det fungere som altan / terrasse for stue på 1.salen ....vil dette kunne laves så det er tæt og vil det fordyre  projektet.

Vi laver selv det indvendige med skillevæg ...hvad skal vi forvente prismæssigt....der skal trækkes rør til radiator fra det oprindelige bryggers.

Ellers ingen kloak installationer. Måske fortryder vi at vi ikke får kloak og vand ind men dette fordyre det meget ikke ?

Vores nuværende hus er mursten der er kalket. Vi har helt nye vinduer og døre.

Vi har et ældre men ok tegl tag i rødt.

Mvh 

Dorthe

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg er rigtig usikker på håndværkere kan jeg stole på dem , hvem skal jeg henvende mig til. Skal jeg ha arkitekt på eller er det ikke nødvendigt...jeg ville rigtig gerne høre fra nogle som har fået lavet tilbygning på Sjælland hvor håndværkere har gjort det godt uden problemer. ...hvad har jeres kostet ?

Jeg er rigtig usikker på håndværkere kan jeg stole på dem , hvem skal jeg henvende mig til. Skal jeg ha arkitekt på eller er det ikke nødvendigt...jeg ville rigtig gerne høre fra nogle som har fået lavet tilbygning på Sjælland hvor håndværkere har gjort det godt uden problemer. ...hvad har jeres kostet ?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis