Kølergrin Rover evt 3 D print.

Min ven har en Rover 820 XI fra 1995.  Den er blevet kasseret til syn på grund af "pjaltet" kølergrin. Ellers er det kun småting der er i vejen, og bilen er godt vedligeholdt med undervognsbehandling m.m. Han bruger en ældre enmands mekaniker, så evnerne på nettet er ikke så gode som evnerne til at svejse bil. 

Kan man finde sådan en kølergrill. eller kan man for nogenlunde almindelige penge scanne den gamle ind og så 3D printe en ny. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Medmindre det er et must den fremstår originalt, kunne du jo kreere noget i strækmetal...

Vi prøver igen, i morgen --

En 3d printet grill får i aldrig synet da den ikke kan holde til noget videre. Men det første sted jeg ville forhøre mig vil være ved et af de større ophuggerfirmaer. De har kontakter i både øst og vest og kan formodentlig skaffe snart alt.

Alternativet, der sikkert er billigere, vil være og søge på www.ebay.uk. Typisk koster en ny brugt grill under 50 pund+fragt. Dog kan bilmodellen modellen godt hedde noget over there. 

https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_...l&_sacat=0

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis