Gasspjæld

Hej

Lige et lille spørgsmål - passer gasspjældet fra en 1,6 Polo på en 1,0. Fysisk og elektrisk. Er næsten sikker på det er samme stik, men boltmål og lysning er jeg i tvivl om.. ( vedr. brugtkøb )

tak for evt. svar - vh. Carsten


 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Sandsynligvis ikke, det er to vidt forskellige motorer

Der står et vag nummer på. Google det, eller skriv det ind på ebay så får du lister over hvad det passer på. Jeg havde på et tidspunkt en Felicia med 1,6 MPI motor type 6N1 i. Da jeg købte et brugt spjæld til denne i tyskland kom det fra en lupo 1.0. Pris 185 kr. Det var her VAG nummeret der blev søgt på. Husk det skal grundindstilles, når du skifter ellers får du en meget dårlig tomgang.


MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Takker Peter - er bekendt med flere spjæld er kompatible, og næsten sikker på det passer,  men checker lige vag nr. Ved du om der findes billigt software til grd. indst.? Billigste mekker vil have 500,- + moms..


 

Yep, et vag com version 409 fra ebay kan klare de gamle biler. Så har du stikket frem over. Det tager tid at få hjem, 


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

spørg evt. på vagcars.dk her er mange der gerne vil gøre det billiger, det tager 2 minutter.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Update - købte spjæld fra Polo 1,6, som er helt identisk med det gamle. Det er ikke gr.stillet, men den kørte fint efter montering og minuspol tilsluttet. Motorgang lidt ændret nu, den står nu helt fast i tomgang (800 rpm, varm), cut off indtil 1500 rpm, og falder blødt ned ved gearskift (som UP), og forbliver omkring 1000 indtil bilen holder helt stille. Tror ikke jeg gør mere lige nu. Min maxscan vag 405 kan ikke hjælpe.

 Tak for indspark..  

Vh. Carsten


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis