Vandhane spindler (hvilke er det?)

Jeg ville skifte pakninger eller spindler i vores bryggers hane da den drypper forfærdeligt fra både varm og kold. Jeg har fået spindlerne ud men kan ikke regne ud hvilke jeg kan erstatte dem med.

I byggemarkedet (Stark) ligner de mest dem fra Damixa men de er en smule længere. Jeg kan ikke bruge de billige universal fra Harald vel?

På forhånd tak :)

Jeg ville skifte pakninger eller spindler i vores... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tror ikke du kan finde løse reservedele, du skal have hele indsatsen.

Som sagt havde jeg held til at rense en der dryppede, så den lukkede tæt, men er de porøse står de ikke til at redde.

Husk at indsatsene er forskellige til varm og kold vand, ellers virker håndtaget modsat, så hvor den i stilling før var lukket, er der så åbent..



Vi prøver igen, i morgen --

Til og starte med ville det være rart og vide i hvilket batteri de sad i, eller et billede af det.

Der står desværre intet på hanen men her er billeder:

Jeg har selv haft sådan en vandhane , sagt ligeud noget billigt lort , som ret hurtig begynder at dryppe , et godt råd skift DET UD .


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Hej ErikBP

Jeg har samme vandhane og samme problem

Fik du løst problemet eller købte du ny vandhane?

Mvh. Christian

Hvis du er glad for din hane, så sæt da to nye spindler i. Kør til vvs-eksperten og få dem til at fine 2 nye. Dette rå er givet ud fra du bor i nærheden af sådan en. Det kan man jo ikke lige se ud af dit postnummer.




Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis