Hjælp

Hej her inde jeg har købt en bil af min lillebror som lidt før det havde han købt den af en københavner og sagen er så at nøgle cylinder hvor man kan låse hoveddøren op på er løs og kan tages ud den man stikker nøglen i. Hvad er den bedste og billigste måde og få lavet det kan man købe en ny lås kun til fordøren og så få en nøgler som passer til den så det ik har forbindelsen til fjern låsen eller kan jeg på en eller anden måde få lavet en ny nøgle og lås så hele bilen kan låse med knap :) hvad koster det ca vis nogen kan svare :)

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tak håber jeg

Jeg har kun den ene nøgle som passer i træningen og det ville være lækkert og ku låse sin fordør manuelt bare  

Hvis noget er røget af på bagsiden så ligger det nok nede i døren- Nogen vil måske spørge til hvad det er for en bil.......Årgang.....


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Det er en golf 4 GTI årgang 1998  

Åbner døren indvendigt imorgen pg kigger hvordan det ser ud men vis det er i stykker hvad koster en ny så og for man så bare en nøgle med når man køber en lås eller kan man ik selv stå med det og så overlade det til nogen professionelle ? ^^

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis