Hejsa Folkens
Jeg er i den situation at jeg pr. 1 maj overtager et hus.
Huset har gulvvarme opvarmning, hvilket jeg jo i essensen er rigtig glad for.
Den type af gulvvarme der er i huset er fra 2006 og nu har jeg siddet og surfet lidt rundt og er udfra billeder af enheden osv. kommet frem til at typen er denne:
https://www.uponor.dk/vvs/services/hjælp-til-selvhjælp
og så er det den der har været solgt indtil 2006.
Termostaterne som bruges rundt i huset ligner i hvert fald dem.
Nu kunne jeg jo så godt tænke mig at vide om disse "blot" kan udskiftes til nyere.
Årsagen til jeg godt kunne tænke mig nyere termostater er:
De gamle er med manuel natindstilling (dog er jeg ikke bekendt med om nyere har automatisk)
de gamle er uden digital display, dette kunne jeg godt tænke mig at få
Er der nogen der kan gøre mig klogere på arbejdet, og evt. udgiften, og måske endda besparelsen for en sådan opgave.
Med Venlig Hilsen
Morten Leth